'Be The Person You Want'

Selasa, 19 April 2011

gadget penting ke untuk blog ??

salam~

tetibe je aku nak terus kepada persoalan ?? Perlu ke kita menggunakan gadget untuk menyampaikan sesuatu cerita?? maksud aku blog lar.. Kebanyakan otai otai blog ni, bukak je blog diorang.. Dah terpampang gambar gambar diorang ada yang siap pegang kamera lagi, aku ni baru nak bermula dengan blog.. Susah ke kalau x da barang macam mereka tu hurm.. (jeles ada juga)

tapi kalau aku tengok balik, blog member member aku.. X ada pon yang cakap gadget ini memberi peranan, bukan x ada.. Tapi kebanyakan orang kata adalah membantu penulis itu sendiri. Hurm susah lar aku macam ni he he, kene simpan duit lar beli kamera, senang nanti kalau ternampak sesuatu yang menarik trus snap lepastu kongsi kat kawan kawan.. So adalah sikit cerita yang kita nak kongsi bukan ??

dengar je FB, dengar lagi plak Twitter... kene pakai phone canggih ke untuk permudahkan kita untuk berhubung dengan  kengkawan blog kita.... Adalah sedikit sebanyak membantu, bagi aku sume itu penting cuma masa untuk mendapatkan semua tu kenelah slow2 bukan.. X kan baru sehari dua buat blog trus nak beli kamera lepastu nak beli phone yang boleh berhubung terus dengan pembaca.. Huh truk lar aku macam tu he he.

apapapun laptop kenelah ada baru boleh blog bukan.. Ada juga aku dengar kengkawan yang pergi ke cyber cafe semata mata untuk update diorang punye post.. Huhu gempak r macam tu. kalaulah tetiba dapat cerita yang nak dikongsi, jam pulak dah pukul 11 malam, x kan nak pergi cc memalam tu juga bukan hurm.. Dunia dunia

bak kate orang terbaik r blog kalau keperluan kita dipenuhi dengan kesengan he he.. Betul ke ayat aku ni ??


p/s aku x da kamera so susah nak amik gambar untuk update post baru :D pakai phone x cantik plak

www.tips-fb.com

0 ulasan:

Catat Ulasan