'Be The Person You Want'

Jumaat, 22 April 2011

jujur dalam berlawak..??

betul ke tajuk entry aku ni?? macam x kene je dengan cerita ha ha..Malam ni malam jumaat, bila jumaat je mesti pikirkan maharajalawak uhh.. Seronok seyh !!!.. Mustika yang membebankan aku akan buatkan aku tertawa malam ni hak hak hak.. Tapi yang aku harapkan malam ni, peserta maharajalawak perlulah buat yang terbaik.. Minggu lepas aku suka tengok nabil dengan sepah.. so malam ni aku harap jozan buat yang terbaik juga he he..

pukul 10 lambat lagi niey.. Apapun undian malam ni aku tetap teruskan tapi aku undi sapa?? Arghh itu terpulang yang penting aku puas hati dengan lawak diorang!! .. Aku pon kesian juga pada sesetengah peserta di mana diorang ni macam x da sokongan je.. Maklumlah yang top 3 pon kita boleh agak bukan??

so peserta yang lain tu aku tetap sokong.. Cz diorang terpilih kan.. So itu dah kira beruntung dapat masuk maharajalawak.. Tapi berdasarkan undian malam ni hurm pilih lar yang betul betul ok k..

maharajalawak!!! memang best arr... (^_^)

www.tips-fb.com

0 ulasan:

Catat Ulasan