'Be The Person You Want'

Isnin, 11 April 2011

pengalaman bawa pemandu williams F1 team

 

salam ~

Teruja...excited...gemuruh..apatah lagi takut ha ha.. itulah pengalaman semasa sesi autograph session semalam.. bukan apa keja aku cume jadi driver semasa event itu berlangsung je.. he he he.. x sangke bebenor dapat bawak diorang.. mula mula teringin jugak kot kot kalau dapat bawak vettel ke sesi autograph session semalam..alih2 tengok Redbull team naik teksi..!!

Pergh melepas aku..!!

Tapi apapapun ok lar.. itu kan just pengalaman so maybe next year dapat lagi partime time event F1 2012 he he.. Aku pon harap  macam tu lah..dapat keje lagi nanti..

Tengah drive lar kan sempat lagi aku speaking omputih ha ha..padahal da ke laut bunyinya..bukan apa just nak mintak autograph je.. alhamdulillah dapat juga aku dapat signature diorang hehe..

 So apepun seronok semasa event itu berlangsung.. sekurangnya dapat juga bekerjasama dengan pekerja SIC.. gaji untuk 3 hari event?? x lar seberapa ha ha ha tapi just nak enjoy lagi lagi boleh parking free.. itu yang aku nak sebenarnya he he kantoi...

Ok lar tu kan.. bila menaip time mengantok + lapar + penat ni hurm memang slow lar sikit he he tapi nak juga kongsi cerita ngan anda semua..


p/s speaking dengan petrov semalam ha ha terabur speaking aku

www.tips-fb.com

2 ulasan: