'Be The Person You Want'

Sabtu, 16 April 2011

teringat model cantik



salam ~
aku nak cerita ckit he he.. Dah seminggu benda ni berlalu sebenarnya , tapi bila direnungkan balik memang susah seyh nak lupakan. Maklumlah kerja yang aku buat minggu lepas tu pun secara tiba tiba je sebenarnya.

aku hari tu kerja lah macam biasa.. Sekejap rehat sekejap kerja.. Aku masa tu jadi driver untuk event ni.. drive kereta chevrolet he he kereta sponsor.. 

cerita aku bukan pasal event ni.. Tapi pasal aku ditugaskan untuk bawak super model.. perghh!! Tak selesa aku bila dengar ha ha.. Masa itu aku dengan member aku 3 orang pergi lar tempat yang perlu kitorang tuju.. tu..

tunggu punya tunggu sampai lar model model ni tadi.. seksi!! Jangan cakap lar. aku masa mula mula tu, terlupa nak turunkan seat belakang tu.. Sebab yang naik 6 orang kan.. 

disebabkan kereta tu kereta sponsor.. Tak lar aku explore benda alah ni ha,, mksud aku cara nak turunkan seat belakang tu.. Seminit dua juga aku try ha ha akhirnya dapat juga aku turunkan seat tu.. Aku ingatkan jauh lar nak g hantar diorang ni.. Rupanya 100 meter pon tak sampai.. aku pon sabar je lar.. dah namanya

cari rezeki kan.. So x boleh nak marah marah dengan kerja yang kita lakukan betul x ?? hu hu

tapi perkara yang aku x boleh lupa.. Bayangkan muka punyelah cantik dah macam mat saleh belah canada tu, aku punya speaking dah la hancur.. Boleh plak tu aku tanye dalam english diorang respon dalam malay.

ha ha teruk aku masa tu nak cover... Apapun itu kan just pengalaman.. 

p/s tak dapat tengok konsert rain minggu lepas.. hantar model untuk  rain punye konsert pun jadilah

www.tips-fb.com

0 ulasan:

Catat Ulasan