'Be The Person You Want'

Jumaat, 6 Mei 2011

jangan kata aku sombong..!! minta maaf



salam ~

betul ke tajuk entry shahz kali ni..?? siap letak tanda seruan lagi.. ini entry sebenarnya untuk blogger yang singgah kat blog shahz ni.. Nak cerita sesuatu malah nak juga tanya....

ada x korang cakap yang shahz ni sombong ke apa ke.. Yer lah.. dah follow tapi dia x follow balik pon.... komen pon xdapat nak reply.. huh..!!

aish..

shahz takut orang marah??

shahz takut orang cakap sombong??


susahnya kalau kita beranggapan macam tu.. bukan apa dah lama shahz x dapat nak blogwalking.. jenguk jenguk blog sana sini.. tinggalkan komen malah nak chat dengan blogger yang lain..

sebagai blogger baru.. mesti ada kecewa sikit bila masa yang kita nak gunakan untuk berblogging ni xdapat kita gunakan dengan sepenuhnya..

masalah kelajuan internet kat rumah ni yang buatkan shahz ada prob sikit nak singgah blog korang.. maybe quota dah habis kot.. Tapi apapapun shahz akan tetap follow blog korang ok.. lagipun banyak lagi yang shahz nak belajar.. Bila shahz tengok blog korang, shahz dapat juga tengok cara pengisian dan juga cara korang menulis.. tersusun je ayat entry tu..

dengan internet yang macam ni.. di tambah pulak dengan jadual seharian huh..!! nak marah pon ada bila bukak je laptop.. internet slow..!! marah beb.. Tapi bila ada yang follow blog ni walaupun entry x berapa nak baru dah buat shahz rasa kuat je nak teruskan blog ni walaupun shahz hanya dapat post entry baru je dengan speed broadband yang macam ni.. tu pon loading punyalah lama..

ada orang kata :
  • page blog korang lambat nak loading
  • url x letak kat shoutmix dan cbox
  • profiles blogger x letak pautan di mana kita boleh singgah balik

tapi tu semua bukan salah korang..tu kan blog korang.. Lagipon blogger kan ada kreativiti masing2 nak tunjukkan blog... Bagi shahz internet yang laju sederhana pon boleh je bukak page blog yang berat.. so??

jangan marah shahz ok??

jangan cakap shahz sombong ok>>

tetiba takut bebenor orang cakap macam tu....


p/s pasang streamyx ok kot..??


www.tips-fb.com

0 ulasan:

Catat Ulasan