'Be The Person You Want'

Khamis, 28 April 2011

dapat juga akhirnya komen..!!

salam ~

aku komen macam facebook ke..?? siap ada titik bertindih nak balas komen..??

x kan.. he he malu lar aku kalau aku buat macam tu.. Sambil aku tengah mencari ilmu untuk penambahbaikan blog aku ni.. Aku terjumpa lar tips di mana ruangan komen boleh di reply..!!

aish..!! Alhamdulillah dapat juga aku buat.. Dapat lar komen lepas ni..

walaupon dekat google banyak tutorial ni.. tapi aku still terlupa yang benda ni sebenarnya penting.. X komen.. orang kata sombong plak bukan..??

apa apapun terima kasih untuk cik wan.. Sape cik wan?? blog yang aku tengok untuk tutorial ni lah.. Blog dia pon baru buat reply komen ni sebenarnya..

tekan sini kalau korang nak buat juga ok ..

p/s senang je rupanya

www.tips-fb.com

1 ulasan: