'Be The Person You Want'

Khamis, 28 April 2011

kemampuan IPHONE 5


salam ~

dah tengok gambar iPhone5 ?? Agak tergugat sikit cita rasa aku yang lebih sukakan Blackberry.. aish

ini adalah entry pertama aku yang melibatkan gadget bukan..?? kalau anda perasan ok.. Aku sebenarnya x tahu sangat tentang iPhone5 ni.. banyak baca dekat internet dan juga majalah je..

ada apa dengan iPhone5..??

aku tengok sama je lebih kurang dengan iPhone yang keluar sebelum ni.. Dari segi bentuk produk lah.. Tapi produk yang baru keluar selalunya mempunyai ciri ciri yang berbeza dengan sebelumnya..

tapi yang aku suka tentang iPhone 5 ni.. screen dah besar!! dari 3.5 dah jadi 4 inci..!! kalau aku salah.. bagi tahu ok??

apapapun ia terbaik buat korang yang suka screen besar besar ni ^_^
biasalah kan Apple Inc.. terbaik dan terus terbaik menghasilkan prouk yang baru..

Selain dari pada itu juga, aku dapat tahu ada ciri ciri penambahbaikan pada iPhone 5 ni..?? kualiti signal antena dipertingkatkan..

so?? korang suka ke dengan iPhone5 ni.. ?? ke jenis yang cool je bila dengar produk baru kuar ni

p/s pengeluaran pada bulan julai dan kemungkinan akan dipasarkan pada bulan september tahun ini

www.tips-fb.com

0 ulasan:

Catat Ulasan