'Be The Person You Want'

Khamis, 14 April 2011

lelaki dan pink


salam ~

bila cerita je pink colour mesti kita ke arah wanita bukan.. tapi apa yang aku hendak cerita ini bukanlah hendak mengata sesapa tapi cuma hendak mengatakan yang stylo juga lelaki pakai pink colour he he..

kalau anda lihat, ramai club bola kat dunia ni mengenakan jersi berwarna pink sebagai jersi utama club tersebut.. main bola jersi pink..? smart seyh kalau pakai.. anda semua mesti pernah tengok sukan bola sepak bukan di mana club benfica akan memakai jersi berwarna pink he he..

kalau lah ada jersi itu di jual kat kedai, nak juga aku beli ha ha stylo habis.. tapi bagi peminat jam, mungkin  anda mengemari jam yang berwarna pink tp aku tengok jam g-shock yang famous pon.. kanye pon pakai jam pink kalau anda semua nak tahu.



tapi zaman sekarang ni, ramai lelaki yang mengenakan gaya dengan warna pink cuma kita je jarang jumpe.. kalau member aku hurm.. ramai juga yang pakai padahal pergi gym gitu.

apapun bagi aku perkara  biasa lah sekarang ni warna pink untuk lelaki.. dengar pink girl jer.. nak juga dengar pink boy ha ha.. teruk pula bunyinya. tapi jangan lar sampai bilik pun nak warna pink.. wanita x apa, jangan lelaki sudah.. lain macam je bila kita dengar bukan he he..


p/s baju polo warna pink memang cantik

www.tips-fb.com

2 ulasan:

  1. hehe..
    saye suka la tgk laki pakai kaler pink..
    nmpk sweet aje..
    =D

    BalasPadam
  2. hehe.. sweet mang sweet tp kene tgok face diorang juga :D ada yg kene ada yg x kene he he

    BalasPadam