'Be The Person You Want'

Isnin, 4 April 2011

part time kat sepang


salam ~

Sepang oh sepang.. betul ke ada kerja untuk aku..? nak dijadikan cerita..sampai jer aku kat tempat aku belajar.. adalah satu mamat ni Afzal nama dia terus datang kat aku.. kenapa bang..? saya pon cakaplar macam tu.. tibe2 dia tanye pasal kerja.. ko nak keja x? aku pon jawab lar nak maklumlah belajar swasta nak juga cari pendapatan lebih he he..

Sebenarnya sebelum ni memang dah ada mamat ni pelawa tapi tiap kali nak amik nama penuh jer maklumlah setahun sekali jer pon..jadi ramai yang nak hu hu tapi aku percaya kat mamat ni cz 1 clas kan ha ha ha..lagipon mamat ni pernah kerja kat sepang international circuit so kaki kaki kat sana still lar contack  dia.

Pejam celik jer da masuk hari isnin..F1 kan berdentum dengan deruman kereta kereta F1 hujung minggu ni..jadi agak menyelit lar sedikit dengan mamat ni he he amik hati katakan. Tp alhamdulillah dapat jugak aku keje kat sana.. boleh juga jumpe pemandu F1.. x gitu? alang alang kan.

Tapi kalau x ada apa apa halangan kemungkinan malam selasa ni nak pergi sana..he he boleh jugak circiut hu hu tp bukan nak enjoy tapi jumpa manager lama dia dah..
Hurm gambar dah siap.. so tunggu je lar esok.. pasal kerja tu x mo lar bagi tahu.. he he.. da cmform baru bagi tau itupon untuk post yang baru. Ok lar kot kan... 



p/s boleh parking free nanti :)

www.tips-fb.com

0 ulasan:

Catat Ulasan