'Be The Person You Want'

Rabu, 27 April 2011

sedetik waktu

salam ~

sedetik waktu tajuk entry aku malam ni..?? huh!! macam lain je bunyi dengan apa yang aku nak cerita..

kekadang bila kita berfikir untuk memberi suatu penjelasan.. Mesti ada sesuatu yang mengganggu emosi kita bukan..?? (aku punya entry tak sah kalau x da bukan) aish.. Bukan apa.. Tatkala kita inginkan suatu kepastian.. mesti datang nya suatu rasa di mana kita sendiri x tahu di mana kehendak kita.

pernah x korang pikir.. yang manusia ni bijak yang teramat sangat sampai batasan suatu perkara kita akan laksanakan sampai kita sendiri lupa di mana permulaan penghujungnya.. maksud aku.. Suatu perkara yang aku rasa berjaya dalam diri diorang

bila bercerita jer tentang blogger.. Ramai sangat dah blogger blogger kat luar sana..!! tengok umur?? huh muda lagi..ada yang masih bersekolah.. Bayangkan entry yang diorang hasilkan.. Buatkan kita kekadang x perasan bahawa umur mereka tu muda lg..kan kan??

walaupun blog aku ni masih diperingkat permulaan.. Aku akan tetap pastikan kehendak blog yang aku ingin sampaikan.. menjadi!! yerghh tetiba je..

alahai bila aku ni.. tetiba jer nak bagi entry macam ni.. ha ha..

apapun..!! untuk blogger yang baca entry aku ni.. Aku nak jd macam korang!! berjaya dalam penulisan masing masing.. sampai aku jeles baca entry yang korang hasil kanhe he


www.tips-fb.com

0 ulasan:

Catat Ulasan